2011. szeptember 6.

Női divatajánlat egy fiútól

Hello kedves fiatalság! (na nem mintha én öreg lennék :)
Mostanában egyre több emberről tudom meg, hogy olvassa a blogomat. Ez arra ösztönöz, hogy sűrvebben kellene bejegyzést írnom. Fogok próbálkozni többször is egy héten. Remélem az Úr engedi majd.

Mai bejegyzésem erre az igére szeretném alapozni: "Kérve kérlek titeket Jeruzsálem leányai: ne keltsétek, ne ébresszétek fel a szerelmet, amíg nem akarja"


A minap, hazafelé tartottam (tömegközlekedéssel utazok, ami itt, Ukrajnában eléggé necces),és hát már nem volt ülőhely, amikor felszálltam a buszra. Mivel magyar vagyok ;P ezért egy magyar ember megengedte hogy leüljek mellé, megosztotta velem ülőhelyét (nálunk a magyarok között nagy az összetartás). Utánam viszont felszállt egy lány, akin egy olyan ruha volt, ami mindegy lett volna, ha nem is lett volna rajta. Na most, gondolkodtam, hogy helyes lenne-e átadni a helyemet, mert ha nem adom át, annyira bunkó mégse leszek, mivel már így is ketten ültünk egy ülésen, de ha átadom,akkor ezzel kinyilvánítom a külvilág felé, hogy nekem ezzel az öltözékkel nincs semmi bajom.  Végül is nem adtam át, és úgy gondolom, hogy jól tettem, mert ezzel is Isten akaratának engedelmeskedtem: "Irtózkodjatok a bűntől!"
Hogy miért bűn? Először is mert saját testünket mutogatni hiúság, másodszor azért, mert ezzel nem ügyel férfi társai tisztaságára (mindjárt megmagyarázom), harmadszor pedig és ez a legfontosabb:mert ezt Isten nem engedi meg!
A férfi társainak tisztaságára azért nem ügyel, mert így öltözködik, nem tartja tiszteletben őket, mivel a tisztaság nem az efféle öltözködésből következő paráznaság után veszti érvényét, hanem már a szívben, amikor egy férfi bűnös vággyal tekint arra a nőre. "Aki kívánsággal tekint egy asszonyra, már paráznaságot követett el vele szívében" Mt. 5:28


Ugyanígy a fiúknak is oda kell figyelni a lány tisztaságára, de az már a fiúk esetében nem az öltözködésre tartozik - bár manapság....


Tehát, kedves női olvasó! Szeretném hangsúlyozni neked, főleg ha hívő keresztyén vagy, hogy öltözködésed ne a világéval vágjon egybe, mert annak meg lesznek a következményei (gondolok itt például a megerőszakolásokra, amit ti váltotok ki a férfiakból viselkedésetekkel, öltözködésetekkel), hanem vágjon inkább egybe Isten akaratával. Szerintem - és hívő férfi társaim szerint is - ez úgy néz ki, hogy térdtől nyakig (minimum) "semmi se legyen látható", csak a ruha. És ne háborodjatok fel, ez még a legszabadosabb keresztyéni vélemény.


Ne értsétek félre, lánytestvéreim! Nem megszabni akarom nektek azt, hogy hogyan öltözködjetek, (de az is igaz, hogy azt egy férfi tudja legjobban , hogy egy lánynál mi a kihívó és mi nem - ez fordítva is igaz) hanem figyelmeztetni akarlak titeket egy 6000 éves törvényre.


Testvéri szeretettel és jóakarattal!

P.S.  Elnézést a kemény szavakért, de a Szent Szellem így adta belém.

FRISSÍTVE ITT!!!

2 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagyon örülök ennek a bejegyzésnek! Tovább is ajánlottam itt (http://fejdisz.blogspot.com/2011/09/noi-divatajanlat-egy-fiutol.html) és Facebokon.
Szükség van ilyen gondolatokra, írásokra, amiket fiúk fogalmaznak meg.

Dani írta...

Örülök, hogy szolgálhatok ilyen gondolatokkal. Örömömre szolgál hogy máshol is megosztottad.
Istené legyen a dicsőség!